Čitaoci

петак, 21. август 2009.

ŠEŠIRIĆI

Evo najzad sam i ja uspela da napravim šeširiće. Pratila sam detaljno uputstvo sa bloga "STRAŠILO" . Toliko je dobro šema ispisana da su šeširići stvarno prelepi. Jedino mi se je desilo da je moja heklačica malo manja pa je rozi šešir ispao mali. Ali radila sam ga da bi videla dal će mi dobro ispasti. I onda sam sa većom heklačicom uradila beli od vunice. Taj je jako lep i odlično stoji mojoj bebi. I da nedužim evo slika.
Evo moje curice sa šeširićem na glavi. Morale smo ga isprobati ali za sad nema nikakav ukras.
Ovaj rozi sam oparala i uradila drugi taj će dobiti neki mali cvet pa ću se opet hvaliti. I još jednom se zahvaljujem Ana Mariji i njenoj pisanoj šemi za šeširić.

5 коментара:

  1. sesirice si odlicno uradila,ovaj beli prelepo stoji tvojoj prelepoj devojcici :)

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatka devojčica i šeširić naravno. Sve pohvale i za stolnjake iz prethodnog posta.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Zana, drago mi je da ti se dopadaju moji radovi. Nekad svratim i kod tebe na blog pa vidim i tvoje lepe radove.
    E Buba kad sam saznala da nosim curicu nisam ni očekivala da ću joj raditi heklane stvari, a sad bi joj svaki dan nešto novo heklala, ali neka biće vremena.
    Pozdrav za obe :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Evo i mene!Nekim drugim putevima naletjela sam na tvoj blog,a kad tamo šeširići ko moji.A kad tamo,to Nada!Drago mi je da su ti šeširići uspjeli.sviđa mi se onaj anđelčić iz cvijeća,kad malo popusti ova gužva s narudžbama za kapice i šeširiće (hvala Bogu dok ima narudžbi) morat ću pokušati napraviti jednoga i poslikat da se vidi kak je meni uspio.Slika je jasna tak da mogu vidjeti i bez šeme kak ide,nemoj se odmah truditi stavljati šemu,barem ne zbog mene.Idem još malo pogledati tvoj blog da vidim kaj još ima!

    ОдговориИзбриши
  5. cao hanci06, drago mi je da si tu i da ti se sviđaju radovi. a kao što vidiš i tvoja šema mi ide jer si je super objasnila, a i šema za ove punije koje sam sad radila su isto u pisanoj formi. a što se tiče anđelčića njega sam radila iz glave. skinula sam par slikica sa neta i onda sam tako gledala njihove slike i sama uradila. jedino ga štirkam jače i onda ga stavim da se osuši na jednoj flašici od soka. i za sad mi ukrašava cveće. ako ti nekako mogu pomoći ti se javi. verovatno mogu i šemu da skinem sa njega pa da ti je dam. pozdrav

    ОдговориИзбриши