Čitaoci

недеља, 16. август 2009.

NEKI STARI RADOVI

Nešto mi se od jutros peva ali pošto baš i nisam muzikalna, a beba spava onda ću barem da postavim po koju sličicu. Inače dok sve druge moje drugarice moraju da kuvaju ručak ja sam slobodna. Kad dođe vikend ručak kuva moj muž, a ja odmaram. I tako evo po neka nova sličica, ali stari rad. U toku je jedna majca ali ovaj put za mene. Valda ću je sledeće nedelje uspeti završiti pošto ćemo imati goste.
Ovo je jedan mali milje.
Ovo je moj trepezarijski stonjak.
Ovo sam radila muževljevoj ujni u Hrvatskoj koja je bila oduševljena i sad ga koristi.









Ovo sam radila još kao devojka, ali nikako da ga završim, uvek sam imala neka druga posla pa je on čekao. I kad sam trebala da se preselim kod muža onda sam ga brzo završila da bi imala jedan novi stonjak za nas dvoje. I tako on i sad menja mesta po kući gde da stoji. Pa kao počasni stonjak ima dve slike.
Ovo je isto milje ali bio mi je interesantan detalj brodića pa je morao da bude urađen. Srednje je veličine.

Ova dva su isto srednje veličine. Ali kad mi je starija sestra odlučila da ide da živi u NS, odlučila sam da ih njoj poklonim. Pošto je imala jako veliki stan, takve sitnice su joj ulepšale novi dom. A i imala je osećaj da smo uvek zajedno.


I danas za ručak imamo supu, jer nemože nedelja da prođe bez supe. A i beba je počela da jede supicu. A kao glavno jelo imamo rolat od mlevenog mesa. Pa nadam se da će to biti lep ručak. A suđe ko će da pere ostaje veliki znak ?.

5 коментара: