Čitaoci

недеља, 30. август 2009.

DANIJELA

Do sad sam upoznala dosta Danijela. I svaka je ostavila lepo sećanje na sebe. Neke su bile iz škole, neke sa posla, neke iz detinjstva, ali svaka je bila dobra. Tako da neznam dal ih ime učini da budu dobre i kreativne i druželjubive i sve naj. Tako sam ovih dana imala priliku da upoznam i jednu Danijelu iz Pančeva ali preko interneta. Žena je jako komunikativna i oduševila me je sa tim što hoće da podeli svoje znanje i svoju ljubav prema heklanju. I pošto do sad nije stigla da napravi svoj blog ili da nam negde prikaže svoje radove ja ću to da učinim za nju. Ona se je složila pa se nadam da će biti lepih pohvala za njen rad i trud. Verujte ja sam amater za ovako lepe stvari. Ali možda i ja jednog dana uspem da uradim nešto ovako lepo ili barem približno kao što su njeni radovi. I evo samo jednog dela radova što mi je poslala.

1 коментар: