Čitaoci

понедељак, 21. март 2011.

ŠEMA CVETIĆA

Evo šeme cvetića od minđušica u prethodnom postu.
Uraditi lančić od 6 petlji, i spojiti u krug.
Onda uraditi dva stubića od dva navituljka i onda uraditi lančić od 9 petlji i to ponoviti 6 puta.
Onda mrtvom petljom doći do lančića i tu krenuti raditi stubiće sa jednim navituljkom i to 8 stubića. Pa napraviti razmak sa dve petlje lančića i onda opet uraditi 8 stubića sa jednim navituljkom. I to sve ponoviti do kraja.
Ovu šemu sam ja davno prepravila za neku torbu koja još čeka da dobije podstavu pa da bude objavljena, jer šema koja je išla uz torbu meni nije odgovarala. Tako da se nadam da će crtež mnogo da pomogne uz ovo moje objašnjenje. Verujte ako sam ga ja uspela smisliti i napraviti i svima ostalim će poći za rukom. :-)

2 коментара:

  1. Hvala! Ja sam početnica pa mi pomoć puno znači.

    ОдговориИзбриши
  2. Nadam se da sam dobro objasnila šemu. Ali ako gledaš sa slike snaći ćeš se. I svi smo mi uvek početnici jer uvek nešto naučimo. :-)

    ОдговориИзбриши