Čitaoci

петак, 31. децембар 2010.

SA CRVENIM U NOVU GODINU

Gledajući ove zadnje dane ove godine, opet sam bila vredna. Tako je to kad je kraj godine. Trudimo se da završimo sve pa da na miru uživamo u prvim danima nove godine. Ima još započetih radova koji nisu gotovi ali biće vremena u januaru i nadalje da ih završim. A ima i onih završenih koji nikako da budu uslikani i objavljeni.
Šta reći sem da se hvalim da sam sebi i kapu napravila za ove zimske dane. Nema ko da me slika ili se ja nedam. Kako da Vanja šeta sa kapom i rukavicama a da ja kao mama ili njen tata to neradimo. Kako je onda ubediti da mora da ima i kapu i šal, ćizmušice (mislim na čizmice) i rukavice ako mi to nenosimo. Ali da nedužim.
Ovo sam pravila mami za Božić. I bila je oduševljena kad ga je dobila. Nije preterano veliki ali je lep. Tako da danas kraj godine farbam u crveno, jer godinama nas svi podsećaju da crveno treba imati na sebi u novogodišnjoj noći. Tako će i ovaj moj mali blog biti zaštićen u novogodišnjoj noći.
I JEDAN MALI CITAT ČESTITKE KOJU SAM DOBILA:
12 meseci sreće
52 nedelje zabave
365 uspešnih dana
8460 sati dobrog zdravlja
52600 minuta uživanja
3153600 sekundi dobrog raspoloženja.
Još da vam svima poželim sve najbolje i najlepše u Novoj godini i da dragih kreativaca sledeće godine bude još više.



6 коментара:

  1. Sve najlepše u Novoj godini :)))
    Neka ti Deda Mraz donese puno lepih šarenih končića :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Gracias por visitar mi blog.Tu blog es muy lindo
    Saludos Celia de Uruguay

    ОдговориИзбриши
  3. Iskrene čestitke, a plavokosoj ljepotici velika pusa, i neka sve bude u stilu sreće, ljepote, zdravlja i zabave. Loredana.

    ОдговориИзбриши
  4. hvala svima ne lepim željama i čestitkama :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Srećno i tebi u Novoj godini , neka ti se sve želje ostvare ...

    ОдговориИзбриши