Čitaoci

четвртак, 4. фебруар 2010.

NEŠTO ZA BABU I DEDU

Evo najzad da postavim radove što sam uradila pred novu godinu za poklon babi i dedi (svekrva i svekar).
Dedi sam radila flašu u crno beloj kombinaciji zato što navija za partizan a i iz čistog razloga da flaša bude kao neki čovek u odelu. Pa prosudite sami!Ova druga je slikana mobilnim pa je lošija. Stavila sam je iz razloga da lakše vidite kombinaciju boja.

























Dok je deda dobio iznenađenje (nije očekivao nikakav poklon, a ne da još bude heklan). Baba je naručila stonjak po mojoj želji (nije imala vremena da traži sama po novinama, po svom izboru, šta da joj uradim), ali htela je stonjak za svoj kockasti stočic u dnevnoj sobi. I sad ja sam joj želju ispunila. Moja je ljubav da stonjaci budu nepravilnog oblika, pa je tako izbor pao na ovaj model.















I još jedna sitnica. Polomio nam se je ključ od auta, ustvari pukla je plastika pa je jedan majstor navario neki običan krug. Pa sam prilikom vožnje imala osećaj da umesto ključa držim neki štap. Pa morala sam i njega ukrasiti. Mešala sam plavu i crvenu boju i opheklala taj krug. I sad bi sve bilo super da se auto u međuvremenu nije pokvario, pa je ovaj detalj ostao zaboravljen.
Eto nekih novosti od mene. Ima još radova i trenutačno radim jednu zavesu sebi za dnevnu sobu. Možda je do leta i završim. :-)

7 коментара:

  1. Svidja mi se ova flasa. Vec neko vreme mislim se kako bi ja uradila jednu.Sigurno je deda jako zadovoljan

    ОдговориИзбриши
  2. Za flašu je sad najvažnije da ne može lako skliznuti iz ruke, zar ne? Simpatično izgleda ovako sa šeširićem.
    Stolnjak je jako lijep, svakrva je sigurno zadovoljna. Ima dobru snahu, znaš!

    ОдговориИзбриши
  3. Drenka lako se radi flaša. mustrica je obična a deda je drži na polici i neda je nikom.
    Mirjana flaša je stabilna jer je deda neda nikom ali lepo izgleda. A baba je prezadovoljna jedino će ga ona sama ispeglati to joj se nije svidelo. I drago mi je da si svratila kod mene na blog.

    ОдговориИзбриши
  4. Bas si vredna i puna ideja i umes svakome da namamis osmeh na licu. Radovi su predivni, a ti imas divne ruke i jako si kreativna, cak je kljuc super ideja. A ti i tvoja cerkica ste toliko slatke da tatica moze da bude najzadovoljniji na svetu pored ovakvih dveju curica. Za babu i dedu znam da su i srecni i zadovoljni.

    ОдговориИзбриши
  5. Super su ti radovi. Baš imaš ideje. A i blog mi se sviđa. Prikazaću još neke radove i ja uskoro. Kaži mi molim te gde si našla onaj brojač poseta kao gadžet? Nemogu da ga nađem.

    Pozdrav...

    ОдговориИзбриши
  6. e Pipistrela hvala na lepim rečima, uvek me lepo obraduješ kad ostaviš komentar. toliko da moram onda još bolje da stvaram.
    Veca-giftić drago mi je da si svratila kod mene i da ti se radovi sviđaju.
    pozdrav za sve! :-)

    ОдговориИзбриши
  7. prvi sam put na tvom bligu i naletim na ovu predobru bocu......drago mi je da još neko oblači boce kao ljude:)))))....
    pusa.....

    ОдговориИзбриши