Čitaoci

понедељак, 28. децембар 2009.

JACINA FLAŠA

Jedan dan me je moja prijateljica pitala dal imam nešto od gotovih radova za prodati, pošto slabo prodajem svoje radove onda ni nemam nikakvu zalihu urađenih radova. I tako smo se dogovorile da uradim flašu za piće od 1 litre. Jako sam zadovoljna sa urađenim i sa kompletnim izgledom flaše tako da sam posle uradila još. Radila sam tako da se odelo može skinuti i oprati. Ima malu kravatu koja je i drži. I naravno kakvo bi to odele bilo bez šešira. Ovo je ona poklonila svojoj sestri za rođendan. Poklon je dobio sve pohvale. Nadam se da će i vas obradovati.




































Inače imam jako puno sad već gotovih radova i uslikanih ali nestižem da ih sve postavim na blog. Izgleda da ću i ceo januar da vas obasipam sa urađenim i poklonjenim radovima.

Pozdrav za sve čitaoce mog bloga i sretni vam božićni i novogodišnji praznici i da svi kreativci naredne godine budu još uspešniji!

2 коментара: