Čitaoci

субота, 12. септембар 2009.

JOŠ PONEŠTO STARO

E pa čim se domognem foto aparata slikaću žutu boju, tj. slikaću kako sam okrečila. A neki dan sam vrtela po kompijuteru stare slike mojih radova i nađem još po koju sličicu. Pa evo ih.
Ovo je radjeno pred novogodišnje praznike. Kum mi kaže žašto nepravim heklane ukrase za jelku i kad sam napravila ovog anđela njemu se nije svideo i tako ovaj ostao sam da ukrašava moju sobu. Našao je mesto u cveću da visi na stalku.
Ovo je prvi stonjak koji sam poklonila svekrvi. Nećete verovati ali započela sam ga na putu za Pariz. I tako su kondukteri bili oduševljeni što neko još tako mlad zna da hekla i to još radi u autobusu. A inače sam takav kasnije uradila i mami ali sam njen obrubila crvenom bojom. Jako je lepo ispao.
Ovo je na šemi mnogo lepše izgledalo. Čak mi se čini i sad na slici da je prelep ali nešto mi nije lepo uspeo obrub. Tako kad budem imala vremena ću da ga oparam i da uradim bolji.

4 коментара:

  1. zdravo nado,konačno da postaviš još neku slikicu.radovi su ti vrlo uredni i lepi.

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo Nado,da ti samo kazem ovaj andjelak je odlican...i moram da ti kazem da mi se jako svidja ovaj stolnjak sa ruzama,a lep je i ovaj dole ali ovaj sa ruzama ti je najbolje-izuzetan

    ОдговориИзбриши
  3. Meni baš dobro izgledaju oba stolnjaka i ovaj donji, možda bi mogla da uradiš jedan red okolo stubićima bez navijutka.

    ОдговориИзбриши
  4. Cao cure i hvala na komplimentima. Inače Zana ovaj donji je i urađen tako ali izgleda da sam ga jače zategla pa tako i stoji. Ali naučiću ja još ponešto od vas svih. Pozdrav :-)

    ОдговориИзбриши