Čitaoci

уторак, 21. јул 2009.

KONAC

Posto svaki rad zahteva svoje vreme i trud, ja dosta toga radim od konca koji se koristi za šivenje džakova. Tako u komšiluku imam ženu koja ima svoju predionu pa od nje nabavljam konac. Prodaje ga u dve debljine i ja koristim deblji. Razlika je u tri i četri niti. I pošto je cena jako dobra isplati mi se raditi sa njim, jer je dobar za održavanje i trpi peglanje i otkuvavanje. Sviđa mi se i kako radovi izgledaju. Koristim deblju iglu pa dobijam veće kockice i lepo izgleda. Još kao pocetnik sam počela sa tim koncem jer u komšiluku sve bake heklaju sa njim pa su mi ga i preporucile, jer je stvarno dobar. Posto mi je bilo skupo da kupujem pravi konac za heklanje i da nebi morala mamin skroman budžet da opterećujem odlučila sam da probam pa i dan danas radim sa tim koncem. Pošto su nam u kuću stalno dolazili kod mame gosti pušaci i nisu ponekad pazili na svoje upaljene cigare znalo se desiti da novi stonjak bude progoren već prvog dana. Znam da oni neznaju koji je to trud ali malo mi je lakše kad znam da nisam potrošila silne pare za taj stonjak. Mislim da svi imamo takvih problema jer neki ljudi neznaju da cene jer nisu ni probali. Danas su vec svi odgovorniji jer znaju da mi treba i vremena i velikog truda da bi neki stonjak napravila. Ali dešava se da su i dobili po neki na poklon pa sad cene više moj trud.

1 коментар:

  1. Nada, imam isti problem.........pa kad bi mogli da preporučite mesta ili sajtove gde nabavljate jeftiniji konac za heklanje..Pozdrav i uspeha

    ОдговориИзбриши