Čitaoci

четвртак, 21. мај 2009.

KOLICA

U danasnje vreme je umetnost naci neke stvari za svoje dete po malim gradovima. I tako smo obisli ceo Sombor (koji inace ima dve radnje za prodaju bebi opreme) u potrazi za idealnim kolicima za nasu malu princezu. I kad ta potraga nije dala rezultata, jedno posle podne odemo i do Apatina. Mislili smo ako radnja nudi u ponudi (telefonom dobijena informacija) vise od 20 kom kolica bice neka idealna i za nas. Ali kako to obicno bude ponuda je velika i raznovrsna ali ni jedna kolica nisu zadovoljila uslove koje smo hteli. I tako razocarani vratimo se kuci. Beba je sad vec veca i pocinju vrucine pa bi bilo lepo da bude napolju i da se voza. I onda jedno jutro opet sednemo u auto i pravac Subotica i velika buvlja pijaca. Prva tezga sa kolicima i mi pitamo za kolica sa bojom za devojcicu, a gospodja pocne da nudi zelena i plava kolica. To vam dodje da poludite, gde su to boje za curicu. Oduvek su boje za devojcicu bile crvena i roza. Napustimo tu tezgu i pravac druga i tamo jedan gospodin lepo raspolozen za pricu ponudi nam vise modela i pocne lepo da nam objasnjava svaka kolica koja sta mogu ili ne mogu. I tako ovaj put mi nadjosmo idealna kolica za nasu curicu i od tada ona lepo uziva u voznji bilo po kuci ili po napolju. Ipak se je trud isplatio. I lepo meni rece moj kum da svakoj mami nista nije dobro za njeno dete. Cini mi se da ce to i biti istina. I evo slike tih idealnih kolica.

Нема коментара:

Постави коментар